مرتضى منصور للقيعي: «الكلب اللي عندك خد 250 مليون من تركي»

تحرير :

٢٥ مارس ٢٠١٨ - ٠٢:٣٢ م

شن مرتضى منصور، رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك، هجومًا عنيفًا على عدلي القيعي، مدير التعاقدات والتسويق في النادي الأهلي، بعد هجوم الأخير عليه في قناة الأهلي خلال برنامج «ملك وكتابة» الخميس الماضي.

ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﻣﺘﻌﻠﻘﺔ

وقال «مرتضى» في تصريحات لبرنامج «ملعب الشريف» الُمذاع على فضائية «ltc»: «أنا مش بلهث ورا حد يا عدلي إللي بيلهث دا كلب وانت عارف مين الكلب اللي عندك، الكلب اللي خد من تركي الشيخ 250 مليون جنيه».
 
وتابع: «عيب أنك تقول إن أنا بلهث.. أنا مش كلب أنا محترم عنك على الأقل مشتغلتش في النادي وقبضت وانت بتشتغل وتقبض من الأهلي».
 
وواصل مرتضى هجومه: «أنا معنديش مشكلة مع تركي أنا عندي مشكلة مع الكلب إللي قال بلهس أنا مش بلهث ورا حد وانت تخرس خالص أوعى تنطق كلمة في شرف مرتضى منصور»، مضيفًا: «أنا هديك درس.. لما تركي المحترم عرف مشكلة شيكابالا، كلم أمين صندوق الاتحاد العربي قال له هات فلوس شيكابالا لمرتضى منصور، قلت له لا، والمدير المالي هو اللي يجي يستلمها منك أنا مش باخد فلوس».
 
واختتم: "أنا عمري ما تدخلت في شئون الأهلي وكنت دائما بقول إن مثلي الأعلى في الإدارة حسن حلمي ونور الدالي وصالح سليم".
 
وكان عدلي القيعي قد هاجم مرتضى منصور في برنامج ملك وكتابة، وقال إنه يهاجم وينتقد الأهلي بسبب دعم تركي الشيخ في الوقت الذي يلهس فيه خلف الرجل ليدعم ناديه أيضًا.
 
 

التعليقات